Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Топорищенська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04347574) був реорганізований і увійшов до складу Хорошівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Про завдання, викладені у розпорядженні голови РДА від 16.08.2017р. № 276 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року»

 

 

 

У к р а ї н а

Житомирська область Хорошівський район

Топорищенська  сільська  рада

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

від  29 серпня  2017 року                                                                     №

Про завдання, викладені у розпорядженні 

голови  РДА від 16.08.2017р. № 276 «Про

підсумки роботи із зверненнями громадян

за І півріччя 2017 року»

Розглянувши розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.08.2017р. № 276 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за "І півріччя 2017 року", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Уряду щодо розгляду звернень громадян, керуючись ст.38 п. 1 делегованих повноважень  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської  ради

В И Р І Ш И В:

1. Розпорядження голови районної державної адміністрації 16.08.2017р. № 276 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року», взяти  до відома  та виконання.

2. Секретарю сільської ради  Гузь Н.А :

2.1. вживати вичерпних заходів щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Уряду щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

2.2. створити належні умови для розгляду письмових звернень та здійснення особистого прийому громадян.

2.3. підвищити персональну відповідальність посадових та службових осіб за належне реагування на пропозиції, заяви і скарги громадян, за розв’язання проблем, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади всіх рівнів.

2.4. не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей за зверненнями громадян та з порушенням встановлених законодавством термінів. Викорінити практику визнання заяв чи скарг громадян необґрунтованими без роз’яснення авторам звернень порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

2.5. забезпечити на всіх рівнях регулярний, відповідно до затверджених графіків, особистий прийом громадян, у тому числі виїзний прийом, та роботу «гарячих» телефонних ліній.

2.6. узяти під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

2.7. не рідше ніж два рази на рік розглядати питання роботи із зверненнями громадян на засіданнях виконавчого комітету. Щокварталу здійснювати аналітичну роботу із зверненнями громадян. Дотримуватися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до центральних органів влади.

2.8. раз на рік здійснювати моніторинг роботи із зверненнями громадян.

3. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

 

Сільський голова                                                                          Л.Г. Зубрицька


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *